czwartek, 21 stycznia 2021

#118 "Cienie Przeszłości" Patrycja Zdanowska

 (Recenzja z dnia 21 stycznia 2021)

#118 "Cienie Przeszłości" Patrycja Zdanowska



⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐/10

    "Pewnych rzeczy lepiej nie wiedzieć, bo być może poznana prawda zniszczyłaby dotychczasowy stan..."

    Klara po zdradzie swojego partnera postanawia, rzucić wszystko w wielkiej metropolii i rozpocząć zupełnie nowe życie w całkiem nowym miejscu. Tej samej nocy na jej drodze pojawia się przystojny Nicolas Lomeli, skrywający wiele tajemnic z przeszłości dotyczących młodej kobiety. Czy Klara odkryję prawdę? A jeśli tak, to jaką ścieżkę wybierze? Zemsty a może miłości?

    Jest to świetna, pełna zwrotów akcji, kłamstw i namiętności książka - romans mafijny. Od samego początku bardzo zżyłam się z główną bohaterką powieści, czytałam stronę po stronie by jak najszybciej dowiedzieć się, jak będzie wyglądało zakończenie. Bohaterowie są bardzo wyraziści, charakterystyczni i ciekawie wykreowani. Książkę czytało mi się bardzo szybko, a wielowątkowość i ciekawe dialogi sprawiły, że z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg. Zakończenie wbiło mnie w fotel - nieoczywiste i nietuzinkowe. 

    Nie rozumiem, skąd tyle złych opinii na temat tej pozycji. Mimo, iż nie jest to bardzo oryginalna fabuła, to jednak koniec końców bardzo, naprawdę bardzo mi się cała historia opowiedziana przez autorkę podobała. Tajemniczość, skrywane sekrety, brutalność, zemsta, pożądanie, miłość - to wszystko znajdziecie w "Cieniach Przeszłości". Książka jest lekka, przyjemna, idealna na jeden zimowy wieczór. Dzięki niej na pewno rozgrzejecie się i doznacie wielu przyjemnych emocji. Spójność fabuły sprawia, że książkę się wręcz pochłania. Jak już kila razy wspominałam - uwielbiam czytać debiuty autorskie, a ten jest moim zdaniem bardzo udany. 

    Styl autorki jest lekki i prosty, a tło akcji bardzo intrygujące i wzbudzające wiele emocji. Nie brakuje tutaj oczywiście scen erotycznych, jednak nie przytłaczają, a dodają pikanterii całości, nie są wulgarne. Myślę, że jest to po prostu prawdziwy romans mafijny i ten czytelnik, który będzie takowego oczekiwał, otrzyma go z całą pewnością. Przed przeczytaniem tej pozycji nie zapoznawałam się z jej opiniami i myślę, że dobrze zrobiłam. Polecam. 

    "Prawda jest tuż obok kłamstw. Uciekaj."

    Dziękuję autorce Pani Patrycji Zdanowskiej za egzemplarz książki. 


Bookwizja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz